zaterdag 7 september 2013

Weer wat nieuwe kaarten...My latest Designs

 Weer even wat nieuwe kaarten, allemaal  gemaakt met mijn knipvellen door mijn kaarten maaksters...een mooi easelkaartje,door  Dianne
 een grappig kaartje voor een secretaresse of zoiets,
 een mannen kaartje, een vissers ontwerpje, die gaan altijd heel goed.
 een elegant vintage kerst kaartje
 een stoer steampunk kaartje voor de mannen
en een romantisch kaartje met prachtige rozen en antieke klok,klik even op mijn website van craftsuprint....zie mijn side bar.... en je ziet ook al mijn nieuwere ontwerpen

2 opmerkingen:

  1. ik vind het super mooie kaartjes
    ze zijn allemaal zo mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave, mooie en schitterende kaarten Marijke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Vintage Beauty's...

design Sue Donaghie. Papier van de action....ja echt...heel mooi papier....