Doorgaan naar hoofdcontent

Beautiful and elegant card

Deze kaart heeft Kristina  Norbat voor mij gemaakt, met mijn knipvel, ik vind dat ze het heel mooi gemaakt heeft, echt een elegant kaartje vind ik met die prachtige vlinder border,
Als je het knipvel wilt zien klik dan even op mijn sidebar van Craftsuprint,  kun je het zien.

Hartelijk dank weer voor de leuke reacties van de vorige keer....

veel liefs van Marijke


These are again very nice cards  created, with my designs ,real men cards I think, it is sometimes difficult to find a nice men card.

The vintage style still remains a favorite, I think ... On my website you can find them,look at my sidebar....Craftsuprint...

Reacties

  1. wat een prachtige kaart heeft ze van jouw knipvel gemaakt, schitterend!!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele lieve mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft ze die prachtig gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige elegante kaart Marijke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw ze heeft er een toppie kaart mee gemaakt hoor mooi met de vlinders aan de zijkant
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk dat je ook knipvellen ontworpen hebt. Zag zo'n leuk Charleston-vrouwtje in de vorige post. En voor jou helemaal bijzonder als je dan zo'n mooie kaart kunt laten zien waarbij iemand anders jouw ontwerp gebruikt heeft. Prachtig! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Lizzy

Heerlijk relaxen wat kan een kat dat toch goed, soms om jaloers op te worden. lekker eten, veel geaaid worden en vooral heel veel slapen. Af en toe even spelen...vooral niet te veel want dat is ook vermoeiend en dan weer heerlijk terug naar warme slaapplekje.  Wat een heerlijk leventje....zal ze het beseffen?....Ik denk het niet..... Ga maar weer slapen hoor Lizzy, je bent mijn allerliefste kat.....

Cute Baby Boy & Baby Girl Designs!