Doorgaan naar hoofdcontent

Hele fijne warme dagen gewenst!

Leuk he...deze lieve gebreide baby mutsjes!

Ze zijn gemaakt door de dames van mijn handwerkclub waar ik al jaren vrijwilligster ben en zijn bestemd voor de pasgeboren baby's in India!

Ik vind ze zo leuk dat ik ze wilde laten zien als een kleine warme groet en natuurlijk wil ik iedereen van jullie een hele fijne gezellige, warme en vredevolle Kerstdagen toewensen en een heel goed en gezond...heel belangrijk...2011!!

Ook hartelijk dank voor al jullie lieve berichten op mijn blog...ik vind dat steeds zo geweldig!!

Veel liefs van Marijke


Reacties

  1. Ahhhhh ik vind ze zooo lief! Schattig hoor.
    Fijne dagen toegewenst, groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mutsjes! Prachtig om zoveel moois bij elkaar te zien en heel toepasselijk om er een warme groet bij te plaatsen.
    Hele fijne feestdagen en een gezond 2011!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige mutsjes en wat een mooi doel! Marijke jij ook hele fijne feestdagen toegewenst en een goed 2011. Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk zo die mutsjes
    hele fijne feestdagen en veel gezondheid
    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige mutsjes...beeldig..en voor een mooie doel!

    Wens je hele fijne feestdagen toe!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig die mutsjes!! Jij ook gezegende kerstdagen en een gezond nieuwjaar. Bedankt voor jouw bezoekjes bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je baby mutjes zijn heel lief en mooi.
    ik wens je verder ook gezellige dagen toe en een mooi en gezond 2011.
    en veel knutsel ideeén.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook Marijke, allerbeste wensen en dat 2011 net zo of nog creatiever voor je mag zijn!
    Ik wens je veel gezelligheid met de familie met de feestdagen en goede gezondheid.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Marijke, die gebreide hoedjies vir die kleintjies is te pragtig... wat 'n mooi geskenk vir die pasgebore babatjies... bless you and your group of friends... Wishing you and your family a wonderful Christmas and New Year and I look forward to catching up with you soon. Veel liefs, Sharon en Kendall xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk al de babymutsjes voor zo'n goed doel.
    Ik wens jou ook fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke babymutsjes Marijke!!!
    ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe, en een gelukkig 2011!

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhh Marijke wat lief die mutsjes!!
    heel fijne kerstdagen met je dierbaren!!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach, wat lief! En wat goed dat jullie dat doen! Ik wens jou en je familie een heel erg liefdevol 2011!
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig gezicht al die lieve mutsjes, en wat geweldig dat jullie dat doen.

    Ik wens jou en je familie hele fijne dagne toe en alle goeds voor 2011.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is nog eens leuk om te zien wat de dames op je handwerkclub maken. En wat een gaaf idee voor een goed doel en dit is een fijn en positief bericht om zo aan het einde van dit jaar te lezen.
    Voor allen hele fijne dagen gewenst.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello dear Marijke,
    What sweet little hats ... a rainbow of delicious colors ...
    Wishing you and yours a most blessed and blissful holiday season. May your home and hearts be filled with much peace ... Hugs, P.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige mutsjes Marijke,wat een goed en lief idee zeg.

    wens jou en je dierbare fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De mutsjes zijn heel schattig en heel toepasselijk voor dit weer! Ook ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en een gezond 2011 toe!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend, al je mutsjes. Hoop dat ze goed terecht komen.
    Fijne kerstdagen en een goed en gezond 2011.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat schattig ze zullen daar er zeker heel blij mee zijn fijne festdagen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marijke wat een schattige baby mutsjes.
    Ik wens jou en je gezin een heel goed en gezellig kerstfeest en een gezond en creatief 2011.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve mutsjes zeg. Wat een gaaf initiatief om dat te doen.

    Wens ik jou tot slot een hele Fijne Kerst toe en een gezond en goed Nieuwjaar toe vol nieuwe Creativiteit.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige mutsjes Ik wensjou en je fam hele fijne kerstdagen toe en een gelukkig en creatief nieuwjaar
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooie mutsjes je hebt een prachtige blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook van mij de allermooiste en allerliefste wensen voor 2011 vanuit mijn bakkerijtje.....

    tot volgend jaar
    marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi initiatief om die mutsjes te breien. En ik wens je een heel fijn uiteinde toe en een goed, gezond en gelukkig 2011!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Lizzy

Heerlijk relaxen wat kan een kat dat toch goed, soms om jaloers op te worden. lekker eten, veel geaaid worden en vooral heel veel slapen. Af en toe even spelen...vooral niet te veel want dat is ook vermoeiend en dan weer heerlijk terug naar warme slaapplekje.  Wat een heerlijk leventje....zal ze het beseffen?....Ik denk het niet..... Ga maar weer slapen hoor Lizzy, je bent mijn allerliefste kat.....

Cute Baby Boy & Baby Girl Designs!