Doorgaan naar hoofdcontent

Romantic Style



Deze kaart heb ik een beetje eenvoudig gehouden om het mooie patroontje van embossing en borduren goed uit te laten komen.
Als versiering alleen een strik want dat maakt het af , vind ik!(Hee, dat rijmt)
Ik hou ook van die romantische plaatjes, ze zijn vaak ook zo mooi van kleur en detail....
Ja, ik ben weer een tevreden mens.....
Als ik naar buiten kijk en ik zie de zon zo heerlijk schijnen en ik kan lekker mijn gang gaan in mijn hobbykamer....wat moet een mens dan meer?
Count your blessings!!

Reacties

  1. Inderdaad, zo'n strik maakt er net iets mooiers van maar die pareltjes doen het hem ook. Prachige kaart!
    Of jij kan heel snel borduren of je bent uren bezig met één kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord prachtig Marijke. Een hele mooie fijne kaart.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer!! Zo mooi afgewerkt! Super romantisch.
    Hier is het ook mooi weer, ik zat net buiten onder de pergola te fröbelen en dacht precies hetzelfde als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart weer Marijke,
    heel fijne dag.
    Ja wanneer gaan we eens samen freubelen, misschien na de zomer?????????

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt prachtig geworden, Marijke!!
    Helaas heb ik vandaag geen tijd om te freubelen.

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje is het geworden en wat leuk dat strikje erbij!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is mooi geworden.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww Marijke,wat een schitterende kaart meis.
    Echt heel chique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart weer Marijke. :)
    groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kaartje weer Marijke!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marijke

    Wat een pratige kaart, ondanks dat het niet mijn ding is, vind ik de gebruikte technieken geweldig uitgevoerd, een dikke vette compliment van mij !!

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card, wonderful work.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi!!

    wat een mooie kaart!! vooral de kleuren!!

    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Lizzy

Heerlijk relaxen wat kan een kat dat toch goed, soms om jaloers op te worden. lekker eten, veel geaaid worden en vooral heel veel slapen. Af en toe even spelen...vooral niet te veel want dat is ook vermoeiend en dan weer heerlijk terug naar warme slaapplekje.  Wat een heerlijk leventje....zal ze het beseffen?....Ik denk het niet..... Ga maar weer slapen hoor Lizzy, je bent mijn allerliefste kat.....

Cute Baby Boy & Baby Girl Designs!