Doorgaan naar hoofdcontent

Een heerlijk ouderwetse kaart (schilderij)






Vanmiddag heerlijk zitten freubelen.


Deze kaart is naar een voorbeeld uit Hobby Handig.waar ik natuurlijk wel mijn eigen draai aan gegeven heb, en zoals ik het zelf leuk vind.


Helemaal in vintagestijl waar ik zelf wel heel gek op ben!Het is eigenlijk een pyramidevel maar dan begin je met het kleinste plaatje, dus net andersom. Wat een gepriegel want het plaatje plakte vast en dan zat het nog niet goed....nou ja...volgens mij ziet het er wel netjes uit!Ik geef hem aan mijn zus wat zij vind deze stijl erg leuk, en ik haar, dus dat zit wel goed!

Ik heb nog vier andere zussen en ze hebben alle vier een eigen smaak.Maakt niet uit hoor,want ik ben gek op mijn zussen en dat is wederzijds dus ben ik een heel blij en gezegend mens!

Pffff. wat ben ik lang van stof....hihihi!

Bedankt voor jullie aandacht!

Reacties

  1. O wat leuk zoveel zusjes! Ik heb er twee, waar ik erg blij mee ben ( en nog 4 broers, ook wel lief maar zussen zijn heel speciaal hè?)
    Ik vind je kaart erg mooi en ik ben normaal niet zop gek op pyramide kaarten, maar zo mag het van mij, heel smaakvol! Bendakt voor je com op mijn blog! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom gelijk ff kijken natuurlijk whahaha , jeeee superrrr mooi zeg , ik ben op het moment echt gek op vintage stijl , kan daar zoveel creativiteit in kwijt heerlijk gewoon !
    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke kaart. Echt heel lief!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card as usuall Marijke! If you would send me your address I would LOVE to send you my penguin card!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi
    ik heb zelf maar 1 zus maar wij zijn wel hele goede vriendinnen van elkaar het is alleen jammer dat we wat verder uit elkaar wonen anders zaten we denk ik iedere dag bij elkaar

    wat een pracht van een kaartje is dat geworden zeg echt geweldig en wat zal je zus blij zijn
    en ik zie wel dat ik dus niet de enigste ben die alles laat liggen en gaat freubelen

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wowww Marijke,wat een schitterend kaartje,prachtige kleuren.
    Heel erg mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super. Ik hou ook zo van die vintagestijl. En deze kaart is erg scrapperig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja dat hondje is heel zoet hij blaft nooit laat niets vallen maakt niets kapot ideaal
    net als jou vogeltje

    hahahahaha

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook al zo mooi. PRachtig gewoon.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaartje is het geworden!!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Lizzy

Heerlijk relaxen wat kan een kat dat toch goed, soms om jaloers op te worden. lekker eten, veel geaaid worden en vooral heel veel slapen. Af en toe even spelen...vooral niet te veel want dat is ook vermoeiend en dan weer heerlijk terug naar warme slaapplekje.  Wat een heerlijk leventje....zal ze het beseffen?....Ik denk het niet..... Ga maar weer slapen hoor Lizzy, je bent mijn allerliefste kat.....

Cute Baby Boy & Baby Girl Designs!